Parimad kliendilehed ja pakkumised

Parimad pakkumised on kasutajate jaoks alati suurepärane võimalus raha säästmiseks sõltumata sellest, kas tegu on mõne poeketi pakkumisega, mis on avaldatud nende kliendilehes või veebilehel, või on selleks näiteks spa pakkumised, mis võimaldavad soodsalt spa teenuseid nautida.

Parimad pakkumised on aga ka müüjatele kasulikud, sest need suurendavad käivet, tõstavad klientide lojaalsust ja teadlikkust uuest kaubast või teenusest. Õige pakkumine võib meelitada ligi uusi kliente ja säilitada lojaalseid kliente, sest kliendid tunnevad, et saavad nende pakkumiste vastuvõtmisest kasu. See on mudel, mis on toiminud aastakümneid sõltumata sellest, mis on konkreetne kaup, mida soodustingimustel pakutakse.

Maxima klientileht

Uute klientide leidmine

Parimad pakkumised võivad meelitada uusi kliente ettevõtte uksest sisse astuma. Kui spa pakkumised annavad 30% allahindlust spa külastusele või iluteenusele, valivad inimesed just selle võimaluse. Kui näiteks Tartu Maxima pakub mõnda kaupa suure allahindlusega, valivad selle kauba otsijad Maxima, isegi kui näiteks Magaziin kauplus on neile lähemal. Suure konkurentsiga valdkondades on uute klientide leidmine hädavajalik.

Mida parem on pakkumine, seda kõrgem on käive. Parimad pakkumised, mis meelitavad ligi uusi kliente, üllatavad neid tavaliselt millegi tasuta saamisega või soodushinnaga. Spa pakkumised võivad inimestele pakkuda soodsama hinnaga veekeskuse külastamist, kuid tegelikult kasutavad kliendid ka paljusid teisi spa teenuseid, mis ei pruugi olla soodustusega. 

Kui kliendid tunnevad end väärtustatuna ja saavad oma lojaalsuse eest soodsa pakkumise, pole neil ka hiljem põhjust mujale minna.

Klientide hoidmine

Parimad pakkumised omavad märkimisväärset mõjuvõimu ja need on brändilojaalsuse suurendamise võtmeelemendid. Kui ettevõtted premeerivad kliente nende lojaalsuse eest, tekib vastastikku kasulik suhe.

Selle suhte arendamisel on oluline pidevate pakkumiste saatmine. Samuti on oluline meeles pidada, et käimasolevad pakkumised ei pea alati sisaldama allahindlust. Selle asemel võivad näiteks spa pakkumised sisaldada teavet uue eksklusiivse iluteenuse kohta. Isikupärastatud teated konkreetsetele klientidele panevad neid end väärtuslikuna tundma, suurendades lojaalsust.

Paljud parimad spa pakkumised annavad kliendile võimaluse lisada piiratud aja jooksul juba ostetavale iluteenusele juurde uus teenus soodsama hinnaga. Pakkumise piiratud aja puhul võivad kliendid olla motiveeritumad kasutama pakkumist, mis muidu võib lõppeda.

Väärtuse loomine klientidele

Kliendid soovivad tunda, et nad saavad midagi, mida nad mujalt ei saa. Sõnumite saatmine, et teavitada neid uutest toodetest või teenustest, millest nad võiksid huvitatud olla, lisab väärtust, pannes nad tundma, et nad on osa brändikogukonnast ning saavad esimeste seas eripakkumisi ja teateid.

Püsikliendid uurivad tõenäolisemalt uusi tooteid ja teenuseid ning kulutavad rohkem, kuna nad juba usaldavad kaubamärki. Klassikalises äris annavad 20% olemasolevatest klientidest 80% ettevõtte kasumist. Kui kliendid on pühendunud, toimivad nad ka ettevõtte reklaamijana. Enda meeldiva kogemuse pealt suusõnaline soovitamine on aga võimas turundustööriist.