Parim kontoritool

Me kasutame kontoritooli suure osa päevast, mistõttu on äärmiselt oluline, et kasutusel oleksid parimad kontoritoolid, vältimaks tulevikus tekkivaid probleeme. Parim kontoritool on see, mis aitab olla kehal õiges asendis ning vähendab lihaspingeid. Kuidas aga leida tool, mis päästab sind tulevastest muredest ja probleemidest?

Kas odavad kontoritoolid ning kasutatud kontoritoolid on heaks valikuks?

Esmalt on hea mõte saada selgeks see, kui palju sa siis õigupoolest istud. Naljakas küsimus? Natuke jah, aga samas väga oluline. Mida rohkem aega veedad istudes, seda kvaliteetsemad ja paremad peaks ka toolid olema.

Kui veedad suurema osa päevast jalgelt ning istud seal vaid viis tundi või vähem, võid kontoritooli valikult lihtsamalt võtta. Veetes toolil terve tööpäeva ehk kaheksa tundi, tahad kindlasti heita pilgu ergonoomilisema ning reguleerimisvõimalustega tooli poole.

Millal on vaja valida ergonoomiline kontoritool?

Kas töötad vahetustega ning tööpäeva pikkus on suisa 12 tundi või rohkem? Siin on koht, kus ei tasu ilmtingimata sente lugeda ning sa tahad olla kindel, et otsid parimat tooli. Sa tahad tooli, mis oleks parim kontoritool, ergonoomiline, kõikide võimaluste ja variantidega, et garanteerida mugavaim olemine.

Parimad kontoritoolid pakuvad võimalikult laia reguleerimisevalikut. Kõik inimesed on ju erinevad ning seetõttu ei saa loota, et üks tool sobib absoluutselt kõigile. Parim tool võiks olla kohandatav sõltuvalt sinu kaalust, pikkusest ning kehakujust.

Milline on sinu jaoks õige töötool?

Töötool on õige siis, kui jalatallad toetuvad täies ulatuses põrandale ning selg on samal ajal korralikult vastu seljatuge. Samas asendis peab jälgima ka seda, et põlveõndla ning tooli ääre vahele jääks kokkusurutud rusika suurune tühi koht. Eriti ideaalne on see, kui saad reguleerida ka tooli seljatuge nimmepiirkonnas ja tooliistme kaldenurka. Ning kas madala või kõrge seljatoega, vastavalt kasutaja pikkusele.

Milliseid lisavarustuse võimalusi tasub turult otsida ning katsetada? Peatugi aitab toetada kaela, mis omakorda aitab vähendada õla- ja kaelavöötmes tekkivaid pingeid. Samamoodi aitab õlavöötmes pingeid vähendada ka käetugede olemasolu. Eriti hea, kui käetugesid saab liigutada nii külgsuunas, horisontaalselt kui ka üles ning alla. Nimmetoe olemasolu või võimalus see lisada, on ka kujunemas aina olulisemaks lisaks.